چهارشنبه ۰۸ تیر ۰۱ ۱۱:۰۳ ۳۷ بازديد
کارشناس شبکه های اجتماعی معمولاً مسئول توسعه استراتژیهایی برای افزایش فالوور، ایجاد و نظارت بر کمپینهای اجتماعی، تولید محتوا، بررسی تحلیلها و برقراری ارتباط با سهامداران کلیدی در یک شرکت هستند.
مطلب مرتبط: کارشناس شبکه های اجتماعی کیست؟
به عنوان یک ادمین شبکه های اجتماعی، مسئولیت های خاص شما به اندازه شرکت شما بستگی دارد. برای مثال، در حالی که بسیاری از مدیران رسانههای اجتماعی در شرکتهای بزرگتر معمولاً کپی یا ویدیوها را به جای ایجاد آنها تأیید میکنند، معمولاً مدیران رسانههای اجتماعی در شرکتهای کوچکتر تولید محتوا را بیشتر میکنند.

شرح وظایف ادمین اینستاگرام
اگر علاقه مند به کار به عنوان کارشناس شبکه های اجتماعی هستید، وظایف شما ممکن است شامل موارد زیر باشد:
مطلب مرتبط: کارشناس شبکه های اجتماعی کیست؟
به عنوان یک ادمین شبکه های اجتماعی، مسئولیت های خاص شما به اندازه شرکت شما بستگی دارد. برای مثال، در حالی که بسیاری از مدیران رسانههای اجتماعی در شرکتهای بزرگتر معمولاً کپی یا ویدیوها را به جای ایجاد آنها تأیید میکنند، معمولاً مدیران رسانههای اجتماعی در شرکتهای کوچکتر تولید محتوا را بیشتر میکنند.

شرح وظایف ادمین اینستاگرام
اگر علاقه مند به کار به عنوان کارشناس شبکه های اجتماعی هستید، وظایف شما ممکن است شامل موارد زیر باشد:
- تهیه یک bio/بیو مناسب برای حساب کاربری و تغییر دورهای آن
- کار با نرم افزارهای گرافیکی به منظور تولید محتوای متنی و بصری
- تدوین و ویرایش عکسها و ویدیوها به منظور بهتر دیده شدن و اعمال تغییرات بصری بر روی آنها
- ادمین اینستاگرام وظیفه افزایش میزان تعامل موجود در یک صفحه را به عهده دارد – افزایش میزان تعامل یا همان Engagement Rate Optimization
- تبلیغات و آشنا به اصول تبلیغ نویسی جهت جلب توجه کاربران و افزایش مخاطب
- طراحی، پیاده سازی و نظارت کامل بر روی کمپینهای مختلف
- تعامل با اینفلوئنسرها و یا کسب و کارهای محلی جهت تبلیغ و همکاری دو طرفه
- پاسخ به واکنشها/reactionهای دریافت شده استوری
- خلاقیت به خرج دادن در تولید محتوای متنی/بصری
- ۰ ۰
- ۰ نظر