آرشیو مرداد ماه 1401

کاریابی مجازی در سراسر کشور

پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

شغل های پردرآمد خانگی کدامند؟

۲۵ بازديد

یک زمانی استخدام دورکار (کار در منزل) و کسب درآمد تنها یک رویا بود، اما الان می‌بینیم مشاغل پردرآمد خانگی هر روز بیشتر و بیشتر می‌شوند.

لیست شغل های پردرآمد خانگی
توجه داشته باشید، فرقی نمی‌کند برای یک شرکت کار می‌کنید یا اینکه کسب و کار خودتان را دارید، به طور کلی فرصت‌های زیادی پیش رویتان قرار گرفته است:

  • متخصص داده
  • فروشگاه آنلاین و اینترنتی
  • ویرایشگری متن
  • مدیریت رویداد
  • تدوین و ادیت فیلم
  • طراح گرافیک
در بین مواردی که بالاتر نام بردیم می‌توانید تعدادی از شغل‌های پردرآمد اینترنتی در سال‌های اخیر را نیز مشاهده کنید.
منبع: بلاگ ایران استخدام

تیپ شخصیتی کارشناس فروش

۱۸ بازديد

بررسی ویژگی های شخصیتی کارشناس فروش
فردی که کارشناس فروش است، تمایل به تجسم تمام ویژگی‌هایی دارد که منجر به عملکرد برتر فروش می‌شود: الهام بخشیدن به اعتماد واقعی، ایجاد روابط قوی، یافتن راه‌حل‌های مناسب برای مشکلات، پیگیری مداوم. این اهداف با داشتن ویژگی‌هایی چون هدف گرا، رقابتی، قاطع و با حوصله بودن، صبور بودن، میسر است.

یک کارشناس فروش بیشتر با جملات صحبت می‌کند تا با سؤال. از این رو می‌توان ویژگی تفکر انتقادی را هم به این ویژگی‌ها افزود.


سخن پایانی
اگر فروشنده خوبی هستید و ویژگی‌های کارشناس فروش را دارید و از طرفی در یکی از رشته‌های تحصیلی معرفی شده نیز آموزش دیده‌اید، باید به خودتان اعتماد کنید.
سپس تحقیق کرده و ببینید آیا علاقه‌ای به این کار دارید، یا آیا تحمل سختی‌های آن را دارید؟ بعد از آن، سوالاتی برای آماده شدن خود مطرح کنید، شواهدی از دستاوردهای خود بگیرید و در نهایت با پشت سر گذاشتن این روند، آماده بستن قرارداد شوید.

  • شما می توانید آگهی های استخدام کارشناس فروش را در کاریابی های مجازی مشاهده نمایید.

منبع: بلاگ ایران استخدام

فرصت‌ های بازارکار شغل برنامه نویسی

۱۷ بازديد

فرصت های شغلی برنامه نویسی
مواردی که در ادامه نام می‌بریم از فرصت‌ های بازار کار این شغل در ایران و همچنین در خارج از کشور هستند:

مهندسین سیستم
مهندسین سیستم به صورت نزدیک با توسعه دهندگان نرم افزار همکاری می‌کنند. این همکاری به منظور مدیریت، بروز رسانی و توسعه سیستم‌های کامپیوتری صورت می‌گیرد. مهارت‌های کدنویسی به زبان جاوا، C و C++ این افراد به نگهداری و پشتیبانی فنی سیستم‌های کامپیوتری یک مجموعه کمک می‌کند.

شما می توانید آگهی های استخدام برنامه نویس جاوا را با کلیک مشاهده نمایید.

مدیران شبکه‌های کامپیوتری
Network systems administrator ها در مدیریت و نگهداری سرورها، تجهیزات کامپیوتری، شبکه‌های محلی و اینترانت یک شرکت دخیل هستند. اینجا هم از پایتون، Bash و PowerShell کمک گرفته می‌شود.

مدیران پایگاه داده
تمامی وظایف مربوط به نگهداری، توسعه و بروز رسانی پایگاه داده‌ها همگی بر عهده مدیران دیتابیس هستند. این افراد گاها با توجه به نیازهای یک شرکت پایگاه داده اختصاصی برای آن‌ها طراحی می‌کنند. در این موقعیت شغلی تسلط بر SQL، پایتون، PHP و R الزامیست.

مطلب مرتبط: زبان برنامه نویسی پایتون چیست؟
سخن پایانی
همانطور که در مطلب معرفی برنامه نویس php توضیح داده شد، بازار کار برنامه نویسی پایتون و PHP بسیار داغ‌تر از دیگر زبان‌هاست. به این خاطر که با استفاده از این دو زبان به گونه‌ای هر کاری ممکن است. از ساخت یک برنامه گرفته تا مدیریت دیتابیس. همین باعث شده که حقوق برنامه نویس PHP و پایتون گاها بیشتر از دیگر رشته‌ها باشد.

منبع: بررسی میزان حقوق و درآمد برنامه نویسان

انتخاب رشته ای که شما را پولدار میکند!

۱۸ بازديد

بهتر است قبل از انتخاب رشته تمام جوانب کار را سنجید. به عنوان مثال میتوان رشته‌های تحصیلی که بهترین بازار کار را دارند، شناسایی کرد و از انتخاب رشته‌هایی که بازار کار آنها مناسب نیست نیز خودداری کرد.

مطلب مرتبط: کدام رشته های تحصیلی آینده شغلی خوبی دارند؟
بهترین رشته ها برای پولدار شدن
برای انتخاب رشته‌ای که بتواند شما را پولدار کند باید عواملی چون بازار کار، آینده آن و نیز وضعیت آن رشته را در کشور خود و حتی سایر کشورها سنجید.

با توجه به مطالبی که در بالا به آنها اشاره شد، تمام رشته‌هایی که برای مهاجرت مناسب هستند و یا در ایران و سایر کشورها بازار و منبع درآمد بالا دارند، برای پولدار شدن مناسب هستند.

شاید برای شما مفید باشد: بهترین رشته ها برای مهاجرت کدامند؟

در کنار آن رشته‌ ها می‌توان رشته‌های مرتبط با امور سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و ارزهای دیجیتال و رشته‌های مربوط به کسب و کار اینترنتی را نیز افزود.

شما می توانید آگهی ها استخدام مدیریت کسب و کار را در کاریابی های مجازی مانند ایران استخدام مشاهده نمایید.
منبع: بلاگ ایران استخدام

منشی در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟

۱۶ بازديد

شغل منشی‌ گری امروزه به یک شغل تخصصی تبدیل شده است و بسیاری از مشاغل به دلیل سهولت در انجام کارهای خود نیاز به منشی دارند. منشی می تواند در مکان های مختلفی مانند مطب، آموزشگاه و ... فعالیت نماید.

شما می توانید آگهی های استخدام منشی مطب را در کاریابی های مجازی مشاهده نمایید.

حوزه فعالیت منشی

منشی جوابگوی تلفن:
استخدام منشی جوابگوی تلفن و یا منشی تلفنی نیز شکل دیگری از استخدام در این شغل است. در این شکل از کار برخی از منشی‌ها تنها با هدف پاسخ دادن به تلفن استخدام می‌شوند. کار منشی تلفنی محدود به پاسخ دادن به تلفن‌ها و یا تعیین وقت برای ارباب رجوع است.

منشی مطب:
تا جایی که بسیاری منشی را به عنوان فردی که در مطب کار می‌کند می‌شناسند. منشی مطب یا پزشک وظایفی همانند سایر منشی‌ها دارد. به عنوان نمونه پاسخ دادن به تلفن‌ها، تعیین وقت برای بیماران جهت ملاقات با پزشک، نگهداری پرونده بیماران، گاه چک کردن نسخه آنها و…
از این رو می‌توان گفت تفاوت چندانی میان منشی مطب با منشی سایر حرفه‌ها وجود ندارد.

نتیجه گیری
برای اطلاع از وظایف و مسولیت هایی که برای یک منشی مطب در نظر گرفته می شود می توانید به آگهی های استخدام منشی مطب در سایت ایران استخدام مراجعه کنید.

منبع: منشی کیست و چه مهارت هایی نیاز دارد؟

مربی مهدکودک چه خصوصیت هایی دارد؟

۲۰ بازديد

شغل مربی مهدکودک جذابینت های خاص خود را دارد و بسیاری از افراد ممکن است آن را با روحیه خود سازگار ببینند، در ادامه به بخشی از ویژگی های شخصیتی مربی ممهدکودک پرداخته ایم:

مطلب مرتبط: بررسی تیپ های شخصیتی مربی مهدکودک

ویژگی های شخصیتی مربی مهدکودک کدامند؟

انعطاف‌پذیری:

همانطور که قبلا ذکر شد، کودکان غیرقابل پیش‌بینی هستند. توانایی نظارت بر موقعیت کلاس یا مهد و تنظیم دروس، بسیار مهم است. مثلا وقتی هوا بارانی است و امکان برگزاری کلاس در فضای بیرون وجود ندارد، مربی باید انعطاف لازم برای سازگاری با شرایط به وجود آمده را داشته باشد. بعضی روزها، کلاس پر از چهره‌های مشتاق برای یادگیری است، اما روزهای دیگر ممکن است بیشتر شبیه یک باغ وحش به نظر برسد!

توجه:
احترام به کودکان و خانواده‌های آنها یک ویژگی مهم برای هر معلم است، اما این ویژگی در سطح مهدکودک بیشتر می‌شود، زیرا این اولین تعاملی است که بسیاری از والدین و کودکان با یک معلم خواهند داشت. برخورد با هر کودک و خانواده آنان به عنوان یکی از اعضای مهم جامعه یادگیرنده، ارتباط خوبی را باز می‌کند و منجر به احترام متقابل می‌شود.

  • شما می توانید آگهی های استخدام مربی مهدکودک را در کاریابی مجازی مشاهده نمایید.

بخشی از احترام به کودکان و خانواده‌ها، بر پایه درک متقابل است. کودکان از همه فرهنگ‌ها و پیشینه‌های مختلف می‌آیند. بنابراین گاه بیان جملات کلی ممکن است تنگ نظرانه به نظر برسد و این می‌تواند به افراد آسیب برساند و منجر به درگیری با والدین شود. ضروری است کودکان در محیطی شکوفا شوند که نشان‌دهنده احترام به یکدیگر باشد و همچنین یاد بگیرند که با یکدیگر به همین شکل رفتار کنند.

منبع: مجله ایران استخدام

چطور می شود یک مهندس عمران شد؟

۱۸ بازديد

مهندسی عمران
مهندسی عمران یکی از رشته‌‍‌های پر طرفدار در بین رشته‌های مهندسی است. اگر شما می‌خواهید انتخاب رشته نمایید وبه دنبال آشنایی با شغل مهندس عمران به انگلیسی (civil engineer) هستید این مقاله را مطالعه نمایید.

چگونه مهندس عمران شویم؟
حال که با شغل مهندسی عمران آشنا شدیم شاید شما به این فکر می‌کنید چطور می‌شود یک مهندس عمران شد. برای پاسخ به این سوال باید بگوییم برای ورود به این رشته باید از سال‌های قبل از دانشگاه تصمیم بگیرید.
از دوره متوسطه و موقع انتخاب رشته، ریاضی وفیزیک را انتخاب کنید.

پس از آن مهارت‌های ریاضی و فیزیک و شیمی را بسیار قوی کنید. بعد ازآن به زمان سرنوشت‌ساز کنکور می‌رسید که باید رتبه خوبی کسب کنید تا بتوانید در این رشته در یک دانشگاه خوب قبول شوید.
کار به همین‌جا ختم نمی‌شود فقط کسب مدرک تحصیلی لیسانس به شما کمک چندانی در موفقیت نمی‌کند.
مطلب مرتبط: مشاهده جزئیات کنکور سراسری

سخن نهایی
امروزه موسساتی وجود دارند که در کنار دانشگاه، به دانشجویان در کسب موفقیت تحصیلی کمک می‌کنند. دستبابی به شغل مهندسی شاید آسان به نظر برسد اما فرصت های شغلی در این زمینه به مهارت‌های مدیریتی و تصمیم‌گیری درست در لحظه هم نیاز دارد که یک مهندس عمران موفق باید پیش زمینه کافی در این مهارت‌ها را از طریق این موسسات کسب کنید.

منبع: اویم شاهانه

کار به عنوان برنامه نویس پایتون چه مزایایی دارد؟

۳۲ بازديد

کار در ایران به عنوان هر شغلی برای مثال برنامه نویسی پایتون دارای مزایایی هست، امروزه آموزش پایتون و کاربرد پایتون بسیار مهم می باشد. در ادامه به مزایای این شغل که باعث افزایش درامد برنامه نویس پایتون در ایران می شود اشاره کرده ایم.

مطلب مرتبط: مزایای کار به عنوان برنامه‌ نویس پایتون

مزایای شغل برنامه نویس پایتون

امکان کار فریلنسری و پروژه‌ای:
برنامه‌نویسان پایتون نیز مثل برنامه‌نویسان سایر زبان‌ها می‌توانند بر اساس تجربه و توانایی خود پروژه‌هایی را قبول کرده و از این طریق، بدون استخدام شدن در مجموعه‌ها کسب درآمد کنند. امکان کسب درآمد دلاری برای برنامه‌نویسان ایرانی از طریق همکاری با شرکت‌های خارجی نیز وجود دارد.



سادگی زبان پایتون:

دستورات و کدهای زبان پایتون به زبان محاوره نزدیک است و به‌همین‌دلیل یادگیری آن ساده‌تر از سایر زبان‌هایی است که به زبان ماشین نزدیک هستند. بنابراین آموزش پایتون نیز آسان است.

وجود جامعه فعال:
باوجود جامعه بزرگی از برنامه‌نویسان پایتون، وبلاگ‌ها و فروم‌های مختلف، هرگاه به مشکلی بربخورید یا سوالی داشته باشید به‌راحتی می‌توانید پاسخ آن را پیدا کنید.

منبع: مجله ایران استخدام

چهار سطح آموزش مهارت های شغل CNC کاری

۲۰ بازديد

سطح های آموزش شغل اپراتور CNC

شغل CNC کار همانند سایر شغل های دیگر نیازمند مهارت هایی است که فرد باید آنها را فرا گیرد. در ادامه به سطح های آموزش این شغل اشاره کرده ایم.

مطلب مرتبط: مهارت های مهم CNC کار

این شغل در 4 سطح استاندارد به افراد آموزش داده می‌شود:


فرزکار درجه 2:
این استاندارد شامل آشنایی با مفاهیم اساسی رشته ساخت و تولید و فنون فرزکاری سنتی از قبیل نقشه‌خوانی، توانایی فلزکاری (شناخت و کار با فلزات)، نقشه‌کشی صنعتی، توانایی راه‌اندازی دستگاه فرز و متعلقات آن می‌شود.

برنامه‌نویسی CNC درجه 2 :
این بخش شامل شناخت و یادگیری توانایی کار با نرم افزارهای مورد نیاز سی ان سی و توانایی تشخیص و تعیین فرایندهای برنامه‌نویسی و انتخاب ابزار مناسب و همچنین روش‌های انتقال برنامه به ماشین‌ های فرز CNC می‌شود.


فرزکار CNC درجه 1:

این مرحله نیز شامل مواردی همچون شناخت انواع فرز CNC، اجرای برنامه توسط ماشین، استفاده از دفترچه راهنمای دستگاه و انجام سرویس و نگهداری ماشین فرز CNC می‌باشد.

برنامه‌نویسی فرزکار CNC درجه 1:
توانایی بکارگیری نرم‌افزارهای CAD-CAM و تسلط بر کنترلرهای زیمنس و فانوک از اهداف درنظر گرفته شده در این سطح است.
شما می توانید آگهی های استخدام CNC کار در قزوین و سایر استان ها را در کاریابی مجازی مشاهده نمایید.

منبع: مجله ایران استخدام

چه سازمان هایی به تکنسین آزمایشگاه نیاز دارند؟

۱۷ بازديد
لیست سازمان هایی که به تکنسین آزمایشگاه نیاز دارند
تمامی سازمان‌هایی که دارای آزمایشگاه باشند و فعالیت‌هایی در آن آزمایشگاه انجام دهند، به تکنسین آزمایشگاه نیز نیاز خواهند داشت.
در ادامه لیستی از این سازمان‌ها را برای شما تهیه جمع‌آوری کرده‌ایم:
  • آزمایشگاه‌های تشخیص طبی
  • لابراتور های میکروبی
  • آزمایشگاه‌های خاک
  • دانشگاه‌ها
  • پژوهشگاه‌ها
  • شرکت‌های داروسازی
  • شرکت‌های دانش‌بنیان

  • وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  • شرکت آب و فاضلاب
  • شرکت‌های تولید کننده‌ی محصولات شیمیایی
  • شرکت‌های فعال در صنایع غذایی
  • آزمایشگاه‌های شناسایی آفات و بیماری‌های گیاهان
  • و تمامی مراکز دولتی و خصوصی دارای آزمایشگاه
نتیجه گیری
شما می توانید جهت استخدام در آزمایشگاه ها و شرکت های معتبر سراسر کشور، آگهی های استخدام تکنسین آزمایشگاه در مشهد، تبریز، تهران و … را در سایت کاریابی ایران استخدام مشاهده نمایید.
منبع: تکنسین آزمایشگاه در چه مراکزی استخدام میشود؟