کارشناس شبکه های اجتماعی چه وظایفی دارد؟

کاریابی مجازی در سراسر کشور

چهارشنبه ۲۷ فروردین ۰۴

کارشناس شبکه های اجتماعی چه وظایفی دارد؟

۴۲ بازديد
یک کارشناس رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی شرکت را مدیریت خواهد کرد. شغل ادمین رسانه‌های اجتماعی یک حرفه نوظهور در جهان خصوصاً در ایران به شمار می‌رود. با این حال با گذشت زمان وظایف ادمین شبکه‌های اجتماعی و انتظارات از آن بیشتر شده است. در راستای انجام تبلیغات رسانه‌ای هر مدیر رسانه اجتماعی (کارشناس رسانه اجتماعی) وظایفی دارد که شامل موارد زیر هستند:
  • اداره تمامی شبکه‌های اجتماعی
  • کنترل و نظارت بر شبکه‌های اجتماعی
  • پاسخگویی به دایرکت‌ها و سؤالات در کلیه صفحات اجتماعی مطابق با سیاست‌های تعیین شده بازاریابی شرکت
  • تولید محتوای تبلیغاتی (کپشن‌ها، استوری و… ) به منظور انتشار در شبکه‌های اجتماعی
  • ارائه ‌ایده‌های جدید و خلاقانه جهت تولید محتوای متنی یا تصویری در شبکه‌های اجتماعی
  • تولید محتوای سئو شده و همسوسازی آن با موضوعات ترند و جذاب در فضای مجازی ( طوریکه کاربر آن را بار‌ها و بار‌ها جستجو کند)
  • فعالیت زیاد در رسانه‌های اجتماعی پر کاربر مانند فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و…
  • برنامه‌ریزی، تعیین استراتژی و هدف‌گذاری
  • تأمین هویت، شهرت و اعتبار برند
  • بکارگیری استراتژی‌های سئو (بهینه‌سازی موتور جستجو) و تولید ترافیک ورودی
  • پرورش لید‌ها و تبدیل آن‌ها به مشتری بالفعل
  • تبدیل مشتریان بالفعل به طرفداران برند

اگر توانایی انجام این وظایف را دارید و در این شغل مهارت کافی را دارا هستید میتوانید برای خود رزومه بسازید و اطلاعات کاری خود را در اختیار کارفرمایانی که در این زمینه به درج آگهی استخدام کارشناس شبکه های اجتماعی پرداخته اند قرار دهید تا آنها با مطالعه ی سوابق کاری شما بتوانند فرد مورد نظرشان را استخدام نمایند.
منبع: بلاگ ایران استخدام
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.