ویژگی های شخصیتی کارمند اداری

کاریابی مجازی در سراسر کشور

سه شنبه ۲۶ فروردین ۰۴

ویژگی های شخصیتی کارمند اداری

۲۶ بازديد

شخصیت مناسب برای شغل کارمند اداری
کارمندان اداری یک سازمان، همه روند کاری آن سازمان را انجام می‌دهند و اینکه افراد مناسبی در این مشاغل قرار بگیرند بر عملکرد کلی و بازده کاری کل سیستم تاثیرگذار است.

کارمند اداری باید فردی منظم باشد که دقت کافی برای انجام کارهای تکراری و مهم داشته باشد. آنها باید در انجام کارهای غیرتخصصی و متنوع خوب عمل کنند و سرعت عمل کافی داشته باشند.

داشتن ویژگی‌های اخلاقی مثل صداقت، قابل اطمینان بودن، درستکاری، خویشتن‌داری، آرامش، قدرت ایجاد ارتباط با سایرین، توانایی مدیریت هیجان و داشتن سرعت عمل نیز لازم است.

سخن پایانی
کارمندان اداری افرادی اجتماعی، خوش‌قول، منظم و برونگرا هستند و می‌بایستی قانون‌گرا باشند. آنها وظایف مختلفی به عهده دارند اما بیشتر مسئول هماهنگی‌ها، ثبت، نگهداری اطلاعات و مدیریت جریان اطلاعات در سازمان هستند.
اگر کارجو هستید می توانید برای مشاهده آگهی های استخدام کارمند اداری در بانک و سایر سازمان ها به کاریابی مجازی مشاهده نمایید.

منبع: مجله ایران استخدام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.